Vətəninfo.az Euronews-ə istinadən xəbər verir ki, çirklənmə ilə mübarizə üçün adekvat qiymətlərin təyin edilməsini tələb edən yeni araşdırmaya istinadən xəbər verir ki, Avropada hava nəqliyyatından emissiyalar son bir il ərzində kəskin şəkildə artaraq, demək olar ki, COVID-19-dan əvvəlki səviyyəyə çatıb.
Nəqliyyat və Ətraf Mühitin (T&E) məlumatına görə, 2024-cü ildə Avropa hava limanlarından 8,4 milyon uçuş həyata keçirilib və 187,6 milyon ton CO₂ (karbon dioksid) buraxıb. Bu, 2019-cu ildə uçuşların ümumi sayının 96%-ni və tullantıların 98%-ni təşkil edir.
O əlavə edir ki, gələn il Aİ-nin karbon bazarlarına baxış cari qanunvericilikdəki boşluğu aradan qaldırmaq və hava yollarının çirklənməsinə görə tam məsuliyyət daşımasını təmin etmək üçün bir fürsətdir.
Keçən il Avropada bütün aviasiya emissiyalarının 40%-ni yalnız on hava yolu şirkəti təşkil edib, əsas çirkləndiricilər Ryanair (16,2 milyon ton CO2), Lufthansa (10 milyon ton CO2) və British Airways (8,9 milyon ton CO2) olub. Bu rəqəmlər 2023-cü ildə emissiyaların müvafiq olaraq 9%, 6% və 3% artımını əks etdirir. Siyahıda sonrakı yerdə 8,2 milyon ton CO2 buraxan Air France gəlir, baxmayaraq ki, bu, faktiki olaraq əvvəlki ildən 1% azdır. İlk onluğun qalan hissəsini EasyJet, Emirates, KLM, Wizz Air, illik tullantıların ən yüksək səviyyəsi 10% olan Iberia və United Airlines tamamlayır.
Tədqiqatda həmçinin Avropa aviasiya sənayesində aşağı büdcəli aviaşirkətlərin mövcudluğunun artması tendensiyası da qeyd olunur. Bu, hətta Lufthansa və Air France kimi bayraq daşıyıcılarının üstünlük təşkil etdiyi Avropadan kənar bazar üçün də doğrudur.