AZ

Alman avtomobil nəhəngi BMW-nin mənfəəti birinci rübdə Çinin təsiri ilə azalıb

Alman avtomobil istehsalçısı BMW Group-un əməliyyat mənfəəti 2025-ci ilin birinci rübündə 25,2 faiz azalıb. Çində artan rəqabət və satışların azalması da gəlirləri 9 faiz aşağı salıb.

Alman avtomobil istehsalçısı BMW Group-un əməliyyat mənfəəti bu ilin birinci rübündə Çindən gələn rəqabət səbəbindən ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 25,2 faiz azalaraq 3 milyard 113 milyon avroya düşüb.

BMW Group ilin birinci rübü üzrə maliyyə nəticələrini açıqlayıb. Buna görə, qrupun faiz və vergilər öncəsi mənfəəti (EBIT - EBIT) keçən ilin ilk rübündə 4 milyard 162 milyon avro ikən bu ilin ilk rübündə yüzdə 25,2 azalaraq 3 milyard 113 milyon avroya gerilədi.

Yanvar-mart dövründə məzənnə dəyişikliyinə uyğunlaşdırılan qrup gəlirləri təxminən 9 faiz azalaraq 33 milyard 758 milyon avroya düşüb. Maraqlıdır ki, azalma xüsusilə rəqabətin artdığı Çin bazarında özünü büruzə verib.

Birinci rübdə avtomobil satışları yüzdə 1,4 azalıb

BMW, MINI və Rolls-Royce kimi markaların daxil olduğu BMW Qrupu birinci rübdə dünya üzrə avtomobil satışları 1,4 faiz azalaraq 586 117 ədədə düşüb.

BMW həmçinin, ABŞ-da tətbiq edilən son tariflərə baxmayaraq, inflyasiya dərəcələrinin aşağı düşməsi və daha mülayim faiz dərəcələrinin azaldılması ilə dəstəklənən bir çox bazarlarda avtomobil tələbi artdıqca, əvvəlki illə eyni səviyyədə mənfəət gözləməyə davam etdiyini söylədi.

Seçilən
0
kommersant.az

1Mənbələr